Hos frisören

Idag  hade vi en jätte slapp dag i skolan. Slutade redan vid tolv.. Efter det gick jag, madde, therese och Faristha och käkade lunch och hade massa olika konversationer om allt mellan himmel och gjord!

Då klockan var vid ett åkte jag till frisören och gjorde lite blonda slingor. Man måste ju se hyffsad ut ändå till på tisdag! Idag var det faktiskt min frisörs dotter som fixade håret på mig, hon är så himla duktig! Var faktiskt riktigt kul att sitta i frisörstolen idag och snacka med henne, vi hade mycket gemensamma intressen! Precis innan jag skulle gå så fick jag oasis + dust it av henne som ger volym till håret hehe. Vi hade pratat om det o jag sa att jag skulle köpa det nån dag men så fick jag det istället :) gulligt!

Idag ska jag skicka in papper till transportstyrelsen sen ska jag och Henrik åka till stan och efter det så ska vi (förhoppningsvis) träna för en gångs skull :P Vi hörs vänner kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0