Inspelning idag

Hej på er! Förlåt att jag inte har uppdaterat bloggen.. Jag har verkligen haft fullt upp. I måndags jobbade jag kväll på globen, igår hade vi inspelning från fyra till kl tio, idag hade jag skola och nu ska jag iväg på inspelning igen.. Efter inspelningen blir det middag ute med några tjejer och sen utgång.. Fattar inte hur jag ska orka?!

Just nu har jag migrän och är fruktansvärt trött, vill bara lägga mig i soffan här hemma med killarna mina och mysa och titta på film.

Bilder från inspelningen kommer kanske imorgon.. Igår hann vi inte ta några bilder tyvärr.

Men nu måste jag SKYNDA!! Ikväll på Victroia garden kommer det vara konsert och visning av filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0