Jag är på g!

Igår gjorde jag syn undersökningen så jag ska få börja övningsköra. Optikern sa att jag var lite översynt, hon vart chokad över hur bra jag ser. Vilket både är positivt och negativt.. Men hon sa att det behövde inte leda till att jag får nå problem.

Just nu ligger H på soffat och tittar på tv. Idag ska vi bara ta en slappar dag, jag är så fruktansvärt trött. Men ska dra med mig Henrik ut på en liten promenad snart. Igår började vi vår start på det "nya livet" till att vara nyttig. Min frukost har jag bytt ut helt, förut var det oboy och mjukt bröd och nu är det en knäckemacka med färsk pressad juice och ett glas vatten som gäller.. Jag ska fan va i form till sommaren nu!

Det är väldigt konstigt ändå att jag inte ser ut som en köttbulle och rullar fram med tanke på allt godis jag äter VARJE dag. Så om jag klarar att hålla mig ifrån sötsakerna så kommer jag garanterat rasa i vikt. Måste ju börja nu om man ska hinna bli fin till sommaren. Så nu gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0