love turns water into wine, så sant!

Jag hade inte en aning vem karl martindahl var, sen mötte jag honom på krogen så satt vi och snackade och hade skit kul tillsammans. Han hjälpte mig med en musik sak sen efter det har vi stött på varandra(alltså inte stött på utan stött på alltså råkat träffas några gånger, så ni inte misstolkar det :P ) lite då och då för att vi bodde i samma område. Han brukade leka lite med Zorba då vi var ute på promenad. Men hur som helst.. Eftersom att jag inte hade en aning om vem han var för nått år sen då vi träffades på krogen för första gången så sökte jag på honom och då kom den här låten upp, den är ju så skön att lyssna på. Sen är det ju helt sant, kärlek kan förvandla vatten tilll vin. Eller helt sant är det ju inte, men det känns så då man är kär iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0