Man kanske kan få en minut över iaf?

Heej på er! Just nu sitter jag bara hemma och slappar jag är så sjukt trött. Fattar egentligen inte riktigt varför.. Men igår åkte iallafall jag och H och tränade i några timmar, känndes grymt bra. Haha sen ikväll åkte vi och åt en enorm bufé! Så det fett vi tränade bort igår har ju definitivt kommit tillbaka till idag...

Imorgon får jag se vad jag ska hitta på. MÅSTE verkligen plugga! Jag har en massa saker som ska vara inne nästa vecka och jag kommer INTE ha en minut till att lägga på skolan.. Jag är verkligen inte ledig en minut nästa vecka. Kommer inte ens hinna fira min och henriks 2års dag på tisdag och det SUGER verkligen :( Men vi får väll ta det till helgen ist :) Han tyckte inte det spelade någon roll om vi tog det i helgen istället så det var skönt! Min gullis!!

Såhär se min vecka ut:

Måndag: Ledig från skolan så blir jobb på globen
Tisdag: Inspelning till musikvideon
Onsdag: Inspelning till musikvideon + fotografering. Sen blir det visning av videon sen efter det blir det event(utgång) med alla där.
Torsdag: Ledig från skolan, så då blir det träna och sen kanske jobba.
Fredag: Skolan, sen äntligen börjar min helg :D Och då ska jag umgås med mitt hjärta!

Artisten är inte akon utan hans kompis Amah Ajavon. Dom har gjort några låtar tillsammans (i början är det två som sjunger.)

Här är en låt som artisten har gjort med hans producent (det är dock inte den låten som vi ska spela in musikvideo till!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0