mitt 2009

Några saker jag har gjort detta år

  • Druckit så mycket att jag spytt (efter tolvslaget förra året)
  • Sovit i samma säng med samma kön
  • Varit kär (och det är jag fortfarande)
  • förlorat en vän (underbara Britt-marie som dog i cancer)
  • Ljugit för en vän
  • förlovat mig
  • Skolkat
  • sett någon död
  • Varit Utomlands
  • Gått vilse (gör jag ofta med mitt lokalsinne, inte det bästa!)
  • Sjungit karaoke
  • Suttit vid datorn 4 timmar i sträck
  • Gjort något som jag lovat mig själv aldrig göra
  • Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
  • Fångat en snöflinga på tungan
  • Dansat i regn
  • Sett solen gå upp med någon jagu tycker om
  • Legat på rygg och sett molnen flyga förbi
  • Tittat på en solnedgång
  • Sovit under stjärnorna, gör jag väldigt ofta i min säng;)
  • Blivit kittlad (blir jag ofta av Henrik)
  • Blivit missförstådd
  • Hatat mitt utseende
  • Fått en önskan inslagen
  • Sjungit i duschen  (gör jag alltid)
  • Drömt att jag gift mig och skaffat barn
  • Pratat i telefon i mer än 4 timmar
  • Stannat uppe hela natten
  • Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
  • Glömt någons namn
  • Funderat på vad jag ska göra med mitt liv (gör jag ofta!!)
  • Sovit naken
  • tatuerat mig
  • Glömt någons födelsedag
  • vaknat ur en dröm för att jag gråtit
  • Önskat att jag kunnat stanna tiden
År 2010 tror jag kommer bli ett riktigt bra år! Man kan ju iallafall hoppas!!

Planer framöver
Mitt (förhoppningsvis) 2010
  • Studenten, bara ett år sent ;)
  • Börja jobba på riktigt
  • Ha ett fortsatt underbart förhållande med H
  • Resa
  • Umgås massa med vänner
Sen får vi se vad året bjuder på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0