Ska satsa på körkort till sommaren!

Jajjamen! Här ska tränas! Fick bonniers trafikskola 2010 på cd skiva av min älskling så har börjat träna teori nu. Men det är ju så jäkla tråkigt och så mycket onödiga saker som jag absolut inte tycker man ska kunna men men.. Eftersom jag och Henrik umgås i princip dygnet runt så har vi bestämt att han ska vara min handledare, ännu en gång fast den här gången så ska han övningsköra med mig :) Ska bli så himla kul, kan bara tänka mig vad han kommer skälla ut mig då jag gör nått fel ;) Nedå, det tror jag faktiskt inte! Så nu ska vi boka en tid för handledar kurs :) Jag längtar till att ge mig ut på vägen och få köra :D


Det här är ett minne vi ALDRIG kommer glömma! Bland det roligaste jag någonsin vart med om! Kommer du ihåg Elin?? :D

Haha kom nyss o tänka på då jag och Elin var på landet då vi var små, var runt 15 år och jag körde runt på tomten (Som är väldigt stor) med elin bredvid mig där fram i bilen.. Så skulle jag träna på att backa upp för en backe. Så sa jag till Elin, men jag ser inte bak ordentligt... Elin svarade: Äsch lollo, backa tills det säger stopp! Och det gjorde jag!!!! Jag backade rakt in i en sten. Så hela bakdelen på bilen åkte upp på stenen. Både jag och Elin blev helt chockade och jag bad Elin gå bak och putta på så vi kunde ta oss ner från stenen. Hon puttade men bilen rörde sig inte en millimeter. Så jag gick ur bilen och började putta jag med.
Det roliga var att vi stod i en nerförsbacke och en bit ner i backen ligger vårat hus. Men hur som helt tillslut fick vi ner bilen från stenen och bilen började rulla jätte snabbt ner för backen och Elin skrek AKTA HUSET!!! Och jag sprang som en dåre och hoppade in i bilen och lyckades tvärbromsa precis innan husväggen!!!
Mamma och dom kom precis ut ur stugan och frågade hur det gick, jag och Elin vågade inte säga något annat än att det gick bra. Vi parkerade bilen snabbt och låtsades som ingenting. Tillslut sa Elin till mig, Louise.. Jag sätter mig ALDRIG i en bil med dig igen!! Och jag dog av skratt!!! Vi kan skratta så vi börjar gråta åt det där då vi talar om det idag. Några dagar senare efter att det här hade hänt så pekade dom på bilen och jag sprang snabbt därifrån. Det hade blivit stans största buckla. Haha! Sen kom det aldrig på tal igen utan bilen vart såld och jag och Elin låtsas som ingenting skulle ha hänt!!

Det kanske inte låter så kul men jag lovar att de var det!!!!

haha Elins kommentar till texten

Elin säger:
HAHAHAHAHAHAH omg fan vad kul det var i efterhand men inte i stundens läge jag var helt utom mej typ arg, rädd men ändå så grymt kul, aderalinkick, jag kommer nog sitta  med dig i en bil igen men då i lagens namn med körkort!

haha jag älskar dig pluttis♥ /lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0