Ska sluta skriva!

Jag fattar inte det här med bloggar, sjukt att det är så populärt! Men jag skriver för jag har brist på nått att göra :P Äh måste skaffa mig nån sysselsättning så jag slutar skriva blogg, men det är rätt skönt att bara skriva av sig ibland...! Men det är så tråkigt det här med facebook och bloggar, finns inte så mycket att berätta för vännerna trots att man inte sets på så länge, de har ju läst allt vad man gör på dagarna...

Nu har jag precis hängt upp massa tvätt, idag har jag gått igenom garderoben och slängt ut en massa kläder som jag inte använder längre. Härligt då har man en massa plats att till att köpa in nya sommar kläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0