Spyr på allt just nu!

Jag är så jävla trött på allt just nu... Då menar jag verkligen ALLT!!! Jag vill flytta utomlands och börja ett nytt liv!! Ha en lyx villa och bara leva livet. Det vore faktiskt inte helt fel.. Men jag får väll fortsätta leva livet i Stockholm ist. Har insett vad tråkig min vardag är så från och med idag ska jag göra mina dagar lite extra fartfyllda.

Idag träffade jag Erika i odenplan. Vi gick först upp på ungdomsmottagningen och fixade en sak, sen satte vi oss och tog en fika i några timmar. Efter det mötte vi upp hennes syrra och kollade lite i affärer. Var riktigt roligt att träffa Erika igen, det var så himla länge sen..

Imorgon ska jag förhoppningsvis få se madde, har saknat henne dom här dagarna hon inte varit i skolan. Vi har massa att prata om ;D Sen efter det ska jag kanske åka iväg och täckna gymkort!!

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Erika

Roligt att träffa dig också idag! Hoppas det löser sig med du vet vad :)



Hörs någon dag! Puss

2010-01-20 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0