För precis två år och fyra dagar sen..

låg jag på sjukhuset.. Just denna dag gjorde jag det värsta jag någonsin gjort i hela mitt liv.

Efter flera timmars värkar och illamående hade klockan slagit 12 och på en halv timma var ALLT över. Vilket ioförsig var väldigt skönt med tanke på hur dåligt jag mådde. I 3e månaden avbröts det. Jag tror att jag någonstans där inne vet att det var det rätta beslutet.

Men tankarna, känslorna och minnena är något jag får leva med, resten av livet!

28/5-08 gjorde jag mitt första ultaljud!
Var så extremt jobbigt med tusentals blandade känslor, men bland det bästa jag varit med om, att få se detta!

Min "lilla" kulmage

(Ni får tycka jag är knäpp som skriver om detta. Men det tog väldigt hårt på mig..)

Kommentarer
Postat av: ELIN

åhh putte, tänk om du hade haft ett litet knytte nu. Men du gjorde rätt tycker jag. Bra att gå klart skolan och så och snart syns vi på din student <3

2010-06-05 @ 19:13:28
Postat av: tanja

jag har varit i precis samma sits, jag fick reda på att jag var gravid för ungefär en månad sen nu.. jag gjorde abort ( jag hade varit gravid i 1½ månad.. ) jag ville/vill inget hellre än att ha barn. men jag vill ha lägenhet, jobb och allt innan jag skaffar barn, vill kunna försörja den och skämma bort den . Jag tycker fortfarande att det är jätte jobbigt, och ångrar i mellan åt att jag gjorde abort. Men jag vet inners inne att det var de bästa. jag är ju trots allt bara 18 år , tog studenten den 11 juni, då jag faktiskt var gravid. har svårt att förstå allt, och har ännu svårare att glömma.. skulle gärna vilja prata mer med dig om allt sånt här, känns som vi är/har vart i samma sits. Kram Tanja

2010-08-11 @ 13:41:59
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0