Känns så bra

I början hade jag ju sån himla ångest över att lämna alla i klassen och faktiskt börja det "riktiga" livet med jobb och allt annat.

Avslutningslunch i skolan


Men nu så känner jag bara, fyfan vad skönt!!! Det känns så himla bra att få lämna allt och alla och bara starta ett nytt liv, mitt liv! Utan ångest över plugg, utan några måsten och framför allt slippa de lektioner som man var så fruktansvärt trött på. Sen är det ju så grymt härligt att få tjäna lite egna pengar :)

jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med ännu, men jag tror att det visar sig med tiden. Just nu trvis jag så himla bra med att få jobba med människor och tänker fortsätta med det ett tag till.

Sen får vi se vad livet har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0