Kommer sakna det så..

Imorgon börjar riktiga livet..

Jag ska börja jobba på heltid. Jag kan knappt fatta det. Men det är väll inte så konstigt egentligen, att jag inte förstått det än, för jag har pluggat i nästan hela mitt liv.. Och så är det helt plötsligt över? Inga läxor, inga fler timmar sittandes i skolan och lyssna på någon tråkig lärare som försöker tycka in kunskap.. Vart har denna tid tagit vägen?! Jag kommer nog tycka det är väldigt skönt när jag väl kommit in i arbetslivet men just nu känner jag bara att jag kommer sakna det nått enormt!!

Undrar verkligen hur detta ska gå?? Har inte gått upp tidigt på morgonen på EVIGHETER!!
Får se hur pigg jag kommer vara.. kommer väll vara helt slut då jag kommer hem. Men jag LOVAR att jag ska berätta hur min första dag gick i alla fall :)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du jobba?

2010-06-13 @ 22:57:30
Postat av: lollo

Danderyds sjukhus!

2010-06-13 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0