Musik video inspelning idag

Idag klockan 11 skulle det komma en "party" buss som rymmer ca 30 personer som skulle ta mig till Nacka där jag idag skulle ha varit på inspelning till en ny låt, the party animals. Men tyvärr så fick jag inte för min älskling. Och jag förstår honom.

På resan dit skulle vi roa oss med massa musik, en bar och sen alla trevliga människor som skulle med.. Det hade varit kul, men dom fick helt enkelt åka utan mig. Ingen kille vill väll ha sin flickvän på en musik video ståendes i bikini med massa killar vid poolen, eller?

Hur som helst, nu tror ni säkert att jag är värsta toffeln som lyssnar så på min pojkvän, men så är det inte! Utan det handlar bara om respekt. Om han inte tycker om det, så är det klart jag lyssnar till vad han känner!

Här kan ni höra lite av låten vi skulle spela in idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt av dig att stå över. Jag förstår Henrik...

2010-07-05 @ 08:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0