Slog i huvudet på bussen..

.. Så nu har jag en bula i pannan! Inte snyggt!!

Jag fattar inte hur jag lyckas. Tur att ingen såg mig!

Idag har jag spenderat ännu en dag på jobbet. I fredags var min sista introduktions dag så nu har jag börjat ta hand om patienterna själv och hittills så har det faktiskt gått riktigt bra förutom att jag började blöda näsblod mitt i allt. Men annars så!

Idag då jag kom hem på eftermiddagen tog jag med mig Ville ut och la mig på en filt i gräset, käkade vatten melon och började läsa en bok. Satt ute på lunchen och solade, försöker ta vara på varje minut som solen lyser. Jag hoppas verkligen att det ska bli fint väder till helgen!

Den här veckan ska jag bara göra tre dagar, så efter morgon dagens pass så är det helg för min del! Så skönt!

Ne hörrni. Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa och titta på tv. Är så fruktansvärt trött.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0