we make our own decisions..

Idag har jag varit inne i stan med Sandra. Är så  himla roligt att shoppa med henne för vi tycker verkligen om samma saker och vi är väldigt lika varandra i storlekar. Idag shoppade vi SKOR! Massa skor! Ett par lika skor och sen köpte vi även ett varsitt linne som var likadant. Hon och jag har snart precis samma saker i garderoben. Efter vår vistelse på ullared så är det inte mycket kläder vi har som skiljer sig från varann.

Henrik lär väll inte bli den gladaste när han får se att det står fyra par nya skor i garderoben. Men, vilken tjej har inte garderoben full med skor? ;)

Jag har fyra par skor ståendes i garderobben som jag aldrig använt för att dom är förstora, som jag antagligen aldrig kommer att använda om mina fötter inte helt plötsligt växer på sig lite, vilken dom troligtvis inte kommer att göra! Så är det någon som har storlek 36/37 som vill ha nya skor? Bara att ta dom!

Bilder kommer sen, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0