You are sweet but it was just a game, I thought you knew?

Nu sitter jag här, igen.. Jag undrar egentligen hur många timmar man spenderar på att sitta framför datorn? Man kanske ska ta en vecka då man varken tittar på tv eller startar datorn. Men vafan skulle man göra då? Jag kanske bara lever ett värdelöst liv, eller så kanske det helt enkelt bara är så att jag har väldigt dålig fantasi.. Jag skippar nog den där veckan!

Jaja, nog om mina funderingar..

Sitter här med lite ångest i magen över att skolan faktiskt börjar närma sig sitt slut. Jag vill INTE! Helt ärligt så älskar jag skolan..!! Jag är inte sjuk men man skulle kunna tro det! Hur skönt är det inte att gå måndag till fredag, träffa vänner och snacka skit och dessutom sluta tidigt. Vem vill inte ha det så?
Idag hade vi i alla fall vår avslutningslunchsophia hemmet. Sen har vi en till avslutningslunch nästa måndag fast på kunsholmen. Så nu börjar det kännas att det närmar sig sitt slut. Helt sjukt. Vill inte, vill inte, vill inte!

Ne nu ska jag käka sen lägga mig och glo på tv. Jag är så himla trött.. Lägger snart upp bilder på shoppingen från ullared, massa fina saker. Missa inte det ;)

Puss o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0