akuten igår

Igår jobbade jag kväll på ds. Tyckte det skulle bli så himla skönt att äntligen få åka hem men så vart det inte.. nej.. utan jag fick istället åka till akuten för jag fick nått jäkla skit (vill inte berätta tyvärr). Det gick ändå hyffsat fort måste jag säga. Henrik skulle jobba natt så vi hade lite problem med Ville. Men Frisk tog Ville (tack snälla Frisk!) och Henrik sjukskrev sig och kom till mig på Ks. Han är helt underbar som kom och stöttade! ♥♥ Fick medicin så jag hoppas det går över. Däremot så är det något annat som inte står rätt till i njurarna eller nått så läkaren skulle maila min läkare på infektion och be dom undersöka det.. Hoppas att det kan vara anledningen till min feber o allt.. Vid halv två eller vad klockan nu var så tog vi en taxi hem. Idag ringde jag och anmälde mig sjuk :( Ville verkligen gå idag skulle gå med en sjukgymnast men men. Hade aldrig orkat jobba idag, så det är lika bra att vara hemma. Senare idag ska jag hämta ut medicin på apoteket sen ska jag till läkaren..

Hoppas ni mår bra! see you

Kommentarer
Postat av: Tess i klassen

Stackare :( Hoppas de kommer på vad det är som orsakar alla dessa besvär hos dig jämt! det är ju ingen kul.. :(

2010-03-04 @ 17:48:26
Postat av: Anonym

tycker du kan berätta vad det är som du skriver om hela tiden. Antingen så säger man eller så säger man ingenting. Vad ska man annars med en blogg till? fiska kommentarer och manande rop om att berätta?

2010-03-05 @ 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0