Det vi inte gör idag slipper vi göra om imorgon!

Idag var det ännu en dag praktik på danderyds sjukhus. Har varit en riktigt lugn dag, riktigt skönt!!

Igår gick jag och Henrik med Ville till veterinären, han fick en antibiotika spruta och vart faktiskt nästan direkt lite piggare. Så nu fortsätter vi med medicin i tre veckor till eller vad det var.. Mitt minne är inte det bästa ;) Tur instruktionerna står på pappret. Han har troligtvis noskvalster, vilket skulle vara andledningen till hans andnöd han ibland får sen har han även urinvägs infektion, inget som är säkert men veterinären trodde det iaf. Så får hoppas han blir bättre nu. Tycker så synd om vår lille prins..

Idag kom papprena på att Henrik är godkänd som handledare så nuuu äntligen ska vi bege oss ut på vägen och övningsköra, ska bli så kul!!

Ikväll ska jag och H baka, får se vad vi ska göra för gott.. I förrgår gjorde jag en kladdkaka men den försvann direkt, henrik var tokig i den :) Så ikväll ska vi ta en mysig hemma kväll och titta på film och käka gott.
Fick en jätte fin bok av Ann-sophie i julklapp. Leila Lindholms bakbok som heter "a piece of cake". Där finns det massa goda recept så det blir nog nätt därifrån :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0