Några saker vi har fått ut på msn!

(konversation med Mika)

Mika säger:
är du nöjd med alla kläder då?

Louise säger:
jaa.. eller haha har fortfarande beslutsångest... helt sjukt. Henrik tyckte inte om kavajen och inte heller jeansjackan men jag gillar ju dom  

Mika säger:
ofta han inte gillade kavajen? 

Louise säger:
jaa eller hur?! han tyckte den var för kort..

Mika säger:
det är ju snyggt ju  

Louise säger:
jaa men killar förstår sig inte på mode

Mika säger:
haha nä

1:a saken som är säker. Killar förstår sig inte på mode

(konversation med Erik)

Louise säger:
kan höras på sms sen ikv om vilken tid

Erik- Knän är fragila ting säger:
o ja
den där bilden du har
har du ina kläder på dig?!
inga*

Louise säger:
haha jo
tub tröja

Erik- Knän är fragila ting säger:
aha
då har jag inga fler frågor

Louise säger:
hahahahha

Den 2:a saken som är säker..  är att jag inte är naken på min msn bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0