Nedräkning!

Idag är det precis 7 dagar kvar till jag och min underbara älskling åker till Dubai. Det ska bli sååå skönt, går inte ens att beskriva. Under de dagar vi är borta så kommer mamma bo här halva veckan medan annsofie(Henriks mamma) kommer bo resten av veckan. Dom är så himla snälla och ställer upp och hjälper! Både jag och Henrik är väldigt bortskämda då det gäller våra föräldrar men det tycker vi om ;)

Idag köpte jag ett linne som blir en klänning för mig. Skönt att ha och slänga på sig då man ska till stranden. Imorgon ska jag handla solkräm och lite andra saker som behövs under resan.

lilla jag.. från fotograferingen



Nu ska jag kika på tv, börjar massa bra program, tror jag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0