Studentfest igår

Idag känner jag mig faktiskt riktigt pigg, trots utgången igår. Vi var på en båt på söder där Mika och hennes klass hade sin studentskiva!

Jag vaknade halv ett utan att varken känna mig trött eller ont i huvudet. Jag brukar ju få det då jag dricker.. Men inte denna gång, o jag klagar ABSOLUT inte ;) Tog det iofs väldigt, väldigt lugnt vilket jag iofs brukar göra!

Vi förade hemma hos mig sen åkte vi dit vid tolv, vi hade så himla kul hemma så vi vart lite sena :P

Hade väll hyffsat kul.. Tyvärr kom vi dit så himla sent så många hade redan dragit eller så var de jätte fulla haha. Men jag träffade folk jag minst anade skulle vara där.. Vilket var lite kul!

Idag ska jag plugga och försöka städa lite om jag hinner för ikv ska vi träffa Henriks kompis Fredrik och hans tjej på en middag. Ska bli kul!

Men nu måste jag sätta fart för att hinna nånting alls.. vi hörs sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0