Världen är sjukt liten..

Hjälp! Alla känner alla, eller iaf vet vem folk är.. det är verkligen läskigt hur liten världen är..!!


I natt sov jag så jävla dåligt.. Vaknade upp ur en jätte hemst dröm och kunde inte somna om.. Så jag stannade hemma från skolan och sov ända tills vi hade slutat. Slutade dock vid 12 men ändå :P Idag har jag gått på stan men Henrik och Frisk. Sen käkade vi lunch bufe också, riktigt gott ;d

Då jag kom hem satte jag mig och skrev på projektabetet och har precis skickat in det.. Så himla skönt.

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid henrik och titta lite på svensson svensson =)

see ya!

Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre..Kram!

2010-03-30 @ 01:16:40
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0