You know you love me

Idag känns det som en riktigt seg dag.. Känner bara för att sitta inne, titta på film och mysa med H. Men så blir det troligtvis inte. Idag ska jag boka en tid till läkaren, har fått utslag på hela kroppen som kliar som F*N. Haft så i fyra dagar, står inte ut en dag till..! Sen ska jag och H kanske åka in till stan och kika lite.
Får se.

Igår satt jag och Henrik hela dagen och tittade på resor. Till en början hade vi tänkt oss att åka till Thailand men blir för länge att missa två veckors skola så vi ska nog åka till thailand nästa vinter/vår.. Och istället så kanske vi tar en vecka i spanien eller nått.. I sommar ska jag jobba tre månader i streck utan semester så efter det då kanske det blir någon resa. Tycker jag verkligen man är värd då ;)

Ne allt för mig. Nu ska jag titta lite på tv och dricka ett glas oboy! Vi hörs hörrni ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske har fått skabb. det är ganska vanligt just nu...

Åk o behandla fort. Kan bli värre

2010-03-18 @ 11:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0