gud vad jag saknar dansen

I början grät jag floder.. Sen började jag vänja mig... men nu står jag inte ut längre!

Jag har bestämt mig! Jag tänker skita i allt vad läkarna säger och att jag har feber, jag tänker börja dansa igen.. Läkarna avråder mig från all träning eftersom jag har feber (som vi inte vet vad den beror på) men jag är berädd på att ta risken, för dansen är nått jag verkligen brinner för!

Dom här tjejerna är duktiga och väldigt synkade!

Jag slutade dansen på grund av att jag inte orkade, kroppen sa ifrån. Men jag tänker inte låta det hindra mig..!


Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

oj har du feber :S Jobbigt, men du borde lyssna på din kropp :-)

Lycka till med allt!

2010-05-14 @ 19:34:14
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0