Nej jag är inte död!

Förlåt för min dåliga uppdatering. Men ju fler dagar det går ju mindre känner jag för att skriva, eftersom det då blir så mycket jag måste ta igen och berätta för er ;) Det har hänt hur mycket som helst sen sist känns det som. Men nu f*n ska jag ta mig lite tid ;)

Hmm vart ska jag börja.. I fredags var jag med Mika, tror jag. Ni får ursäkta mitt dåliga minne. I lördags var jag först med Sofia(loppan) vi gick i centrum sen åkte jag och Maria hem till Emil som hade fest, men kom hem rätt tidigt, dom drog till krogen och jag och Maria drog hem, orkade inte.. (tråkig som jag är) Mötte upp Henrik en snabbis då han jobbade.

Det ÖS regnade och så här såg jag ut då jag kom hem.. Genomblöt!


I söndags kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde.. I måndags var jag på danderyds sjukhus och tittade på operationer sen var jag och Henrik på förhandsvising av Beck! Den var as bra! Och i tisdags satt jag och Henrik ute med grannen Magnus och hans son Olle som är 1 år och 7 månader. Han är så himla söt och som alla andra ungar så ville även han sitta i mitt knä, hela tiden och mysa! Det vart även en hel del bus också. På eftermiddagen åkte henrik och plugga, så då mötte jag upp Frisk sen när Henrik kom hem åkte vi och käkade en super god middag på favvo stället. Och idag ja.. Idag har vi suttit ute hela dagen, solat och pluggat. Det har varit så himla skönt, riktigt sommar väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0