Kom tillbaka...

Just nu öser bara regnet ner.. Jag tycker verkligen att solen ska komma tillbaka, för det här vädret suger. Fast det positiva är väll att man kanske kan få något gjort här hemma. Skulle både behöva städa och tvätta. Men dagen blir nog ägnad åt att plugga eftersom jag har en dugga imorgon.

Igår var jag med min sötis Elin och senare på kvällen träffade vi fler vänner! Titta o njut!

Jag äcklig och varm efter vi solat. Pckar väskan för att åka till elin!


Vi går ner mot bryggan för att möta vänner!


elin och hennes mamma karin

vackra karin ;D

Där kom smilet vi väntade på!

Niklas

haha förlåt niklas! Jag kunde inte låta bli att lägga upp den.

och så har vi lilla Alva, Elins lill syrra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0