2010, ska bli mitt år!

Idag börjar mitt "nya" liv, jag har bestämt mig och ska göra allt för att klara det!

2010 ska bli ett oförglömmligt år.
Jag ska:
  • Ta studenten
  • Börja jobba
  • Gå ner i vikt
  • Vara brun redan i Juni
  • Börja dansa
  • "Planera" vad jag vill med mitt liv
  • Och framför allt njuta av varje sekund

Det här med att gå ner i vikt får vi se hur det går, jag har sagt det tusen gånger förut och jag är lite nervös att jag inte kommer kunna motstå choklad och allt annat jag är riktigt svag för. Men jag tänker inte ge mig denna gång. Jag kanske klarar mig en vecka denna gång ;) Tro inte att jag ska sluta äta eller nått, utan jag ska dra ner på onyttigheterna bara! Det är tillräckligt svårt

Min mage får knorra hur mycket den vill och mitt huvud får skrika vad det vill!

Jag vill hamna någonstans mitt i mellan här..


Idag har jag ätit:
(inte så bra mat.. haha bra början)

Frukost: Två knäcke brödsmackor
Lunch: En mjuk smörgås, mellanmörkt bröd med smör
Mellanmål: Vindruvor
Middag: Vanilj youghurt med en skivad banan i och en halv avokado till det.


En sanning om mig:

Igår gick jag och Henrik och handlade godis och så insåg vi hur beroende vi faktiskt är.
Jag äter minst 100 g choklad VARJE dag. Jag menar verkligen varje dag. Folk runt om kring mig (som vet hur jag äter) fattar inte att jag inte rullar fram...! Det är läskigt att jag fortfarande är så pass smal men det måste bli en ändring. Just nu har jag tydligen väldigt bra ämnesomsättning men det kan vända fort och då blir det jobbigt att göra något åt det... Så bye bye gamla onyttiga liv och hej mitt nya nyttiga liv :)



Idag har jag suttit ute och solat HELA dagen, och kors i taket, ja brände mig faktiskt. Helt otroligt, men sant. Men jag blir bara glad för lite "extra" färg ;) Igår tog jag och Mika bilen och åkte till Ikea och handlade lite saker till hemmet. Så nu ka det bli lite ändring. Foton före och efter kommer sen!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0