God natt sötnosar!

Just nu sitter jag och lyssnar på lite skön musik och försöker varva ner.. Ska snart krypa ner i sängen tänkte jag. Är så fruktansvärt trött, men som vanligt fastnar jag här..

david grey - this year love


Idag skulle jag haft jobb utbildning men så vart det inte.. Utan istället bestämde jag och Madde att vi skulle ta och käka lunch. Då jag står och väntar på henne kommer Frisk (henriks kompis) och säger att han och Henrik också skulle käka lunch där haha, helt sjukt. Samma tid, samma resturang, utan att ha pratat med varandra. Är det inte läskigt?

Efter vi käkat åkte Henrik tillbaka till jobbet, Madde åkte hem och jag och Frisk åkte hem till Ville och tog ut honom på en lång promenad innan vi gick ner till centrum och shoppade kläder till Frisk.
Då henrik slutat jobbet så mötte han upp mig och Frisk så gick vi hem och åt en jätte god middag och till efterrätt vart det en kladdkaka med dajm som jag bakat! Då vi suttit några timmar och snackat och ätit massa gott åkte Henrik tillbaka till jobbet och Frisk stannade kvar här vid datorn en stund medan jag höll på att plocka undan..

Oj, nej nu är klockan mycket, är iofs ledig imorgon. Men vill ändå vara pigg då jag äntligen ska få umgås med min älskling <3
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0