Sol och grillning, sommarn är verkligen här!

Gårdagen resulterade i en mysig middag här ute på gården. Vi grillade flintastek med potatisgratäng och hot bea, riktigt MUMS vart det! En stund efter att vi hade käkat klart kom Frisk förbi och var hungrig och som tur var hade vi lite mat kvar som räckte till honom.

Vi satt ute ända tills det började skymma och myggorna började komma så då bestämde vi oss för att gå in, titta lite på tv och käka godis. Japp ni hörde rätt, käka godis! Min nyttiga vecka har inte riktigt "komit igång" än haha. Igår gick jag och Henrik och köpte 1.5 kilo godis. HELT SJUKT, jag vet! Får hoppas det räcker ett tag ;)

Idag har jag, Ville, Henrik och Frisk tagit en lång promenad och tittat på båtar. Där vi även köpte varsin glass. Sen promenerade vi vidare och bestämde oss för att spela minigolf. Frisk vann, vilket inte var helt oväntat.. Jag kom tvåa och min älskling kom sist ♥. Då vi spelat klart käkade vi bullar och drack saft ute i solen. En helt underbar dag med killarna!

Jag måste erkänna att jag inte är särskillt duktig på att hålla mina löften om bilder.. förlåt. Men det beror på att jag inte ännu har bilderna på datorn. Men det kommer, bara lugn. Ska be Frisk skicka bilderna så jag kan lägga upp dom till er..

Ikväll ska jag nog tillbringa kvällen till att städa här hemma, det behövs verkligen. Imorgon blir det till att umgås med älsklingen min. Då har vi sagt att vi ska hitta på nått roligt tillsammans, får se vad det blir ;)

kram till er söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0