söndag.. sen kom måndagen..

Vaknade as trött och blev jätte deprimerad då jag tittade ut genom fönstret och ser att det är riktigt skit väder.. Jag som skulle sola och spela kubb med Elin. Men då jag satte mig vid datorn så kände jag, fan vad skönt!! Det är ju helt perfekt, då slipper man ha ångest över att man är inne och så kanske kan få något gjort här hemma också.. Men det gick väll sådär... Tror ni jag fick någonting gjort här hemma?! NEJ!! Såklart inte.

Ingenting blev gjort här hemma och med ångesten på axlarna betämde jag mig istället för att åka med Fredrik och Sandra till kungens kurva. Vilket jag tyckte var ett väldigt bra val. För vi hade det riktigt mysigt i bilen ;) Kom hem vid halv 8 och satte mig direkt och pluggade eftersom jag hade prov idag. Så jag fick lite gjort iaf, bättre än inget ;)

Imorse vaknade jag och kände att jag inte pluggat tillräckligt så jag åkte tidigare till skolan och satte mig och plugga........ japp jag, tro det eller ej. Går upp tidigt en måndags morgon och sätter mig och pluggar! Duktig som jag är! Eller kanske inte.. Dålig planering kallas det! Men jag tror faktiskt att jag får MVG på detta prov också :)

Idag ska jag umgås med Henrik sen blir det plugg hela kvällen.. blää. Men snart är ALLT plugg slut :D

Ha en toppen dag allesammens, vi hörs sen!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0