Torsdag!

Jaha, då sitter man här vid datorn igen ;) Idag har jag käkat lunch med Henrik sen kom Mika hem till oss. Hon och jag gick ner till centrum och shoppade lite sen åkte vi och mötte upp hennes mamma och käkade middag på nån indisk resturang. Riktigt trevligt!

Bilder på shoppingen kommer sen, I promiisssss!

Igår åkte jag och Henrik hem till Fredrik och Sandra. Vi käkade pizza och satt och snackade, sen vart det lite tv spel också haha. Dom är så himla söta, vi har så himla kul tillsammans. Känns verkligen som att vi fyra passar ihop!! Och känns framför allt som att vi är väldigt lika varandra speciellt jag och Sandra, På SÅ MÅNGA sätt, lite läskigt faktiskt!

Jag kan säga så mycket att vi alla fyra vill vara UNGA föräldrar och har samma planer framöver ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0