3 sakner ni kanske inte vet om mig..

  • Jag spänner alltid fast mig på bussen då det finns säkerhetsbälte! Jag menar, varför inte? Jag kommer nog vara väldigt lycklig att jag gjorde det om det skulle hända en olycka..
  • Jag tänker fortfarande tillbaka och ångar fruktansvärt mycket att jag var otrogen (mot mitt ex). Att såra någon så mycket är fruktansvärt. Att se någon så ledsen över något jag gjort vill jag aldrig med vara med om igen.. Till mitt försvar hade jag att jag inte ville göra slut för att det skulle såra personen så mycket, men ja, jag kan ju inte säga att det här sårade mindre! Man lär sig av sina misstag....
  • Jag har legat inne på sjukhus pågrund av att jag var en tränings narkoman(eller ätstörning, beror på hur man ser det).. Det kan man inte tro idag va ;) Jag tränade så mycket att jag glömde bort att äta vilket ledde till att jag spydde oavbrutet och tok rasade ner i vikt. Alla dessa aktiviteter hade jag på en vecka:
-Bromma gymnasterna, måndag,onsdag,fredag. 3 timmar varje gång.
-Dans, tisdag. 1 timma.
-Trampolinhoppning, torsdag. 2 timmar.
-Konståkning, söndag. 1 1/5 timma.

Nu vet ni det! Idag blir det frisören, får medela sen hur det blev.  Är riktigt nervös!

Bjuder på en grym låt så länge.


Morsning korsning! Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0