I am trying, and you know that.. But still you allways fuck it up.

Why?
Maybe because you dont even know it....

Det känns som att jag kämpar mot strömmen... Det får inte pågå i en evighet för det är riktigt jobbigt. Jag måste få något annat än en motgång.

Jag är trött!
Att jobba till tio, komma hem, varva ner.. gå upp klockan fem, åka till jobbet och arbeta en hel dag, åka hem och åter varva ner och spendera den lilla tid man får med familjen och sedan gå upp klockan 5 igen då klockan ringer.. Det är trufft... Jag kan inte säga annat än att jag är trött.

Jag vill boka en resa så man har något att se fram mot. Allt blir så himla mycket lättare då och så mycket roligare..

:D

Ne nu säger jag god natt gott folk. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0