Ska till frisören..

Idag ringde jag och bokade tid till frisören, fyfan vad jag är nervös.

Är så himla rädd att jag kommer ångra mig eftersom jag själv inte vet hur jag vill se ut i håret än... Aaah. Men jag får väll bara hoppas på att det blir bra. Det kan inte bli annat än fult.

Har lyckats spara ut min riktiga hårfärg en bra bit nu men jaa.. det ser inte klokt ut.. Så nu ska jag försöka få hela håret i ungefär samma förg som min egen hårfärg :) Vill att det ska se naturligt ut men vi får se vilket det blir..

Här är några bilder på vad jag (kanske) har tänkt mig.

Denna bild är nog den som är mest lik min riktiga hårfärg.

eller så kanske man ska satsa på nått mörkare?

Eller ja nått helt annat?

Besluts ångest! Hjälp mig!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0