Säljer mina skor

Som alla tjejer så har jag hur många skor som helst i min garderob som tyvärr inte kommer till användning.. Så jag tänkte att jag nu ska försöka göra mig av med skorna jag inte använder.

Gillade dom så jag köpte dom trots att dom tyvärr var lite för stora. Använda en gång. Strl 36. 40 kronor.

Samma sak här. Använda en gång. 40 kronor. Strl 36

För höga skor för mig, super snygga att använda på sommaren. Aldrig använda. strl 36. 40 kronor.

Kan tyvärr inte gå i så höga klackar annars är detta par en favorit. Nypris 799 kr (om jag inte minns helt fel). Nu säljer jag dom för 250 kronor. Använda en kväll. Strl 36.

Skit snygga gummistövlar som tyvärr har blivit för små. Strl 33 (dock väldigt stora 33or, skulle snarare säga storlek 35). Använda några få gånger. Endast 40 Kronor.

Har även lagt ut annons på nätet, så det är först till kvarn. Bara skriva om du är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0