Tar en lugn dag

I fredags ringde jobbet och sa att en natt uska hade blivit sjuk så jag hoppade in och jobbade natt. Dagen efter, alltså igår firade vi Henriks mormor och sen på kvällen kom Frisk till oss och käkade middag. Senare så åkte vi in till stan för att festa men det vart väll inte sådär jätte lyckat..

Vi mötte några upp några tjejkompisar till mig och tog en drink på nån pub, sen var tanken att vi skulle dra ut på krogen men ja.. Var så lång kö och stämningen vart sådär.. Hur som helst det slutade med att alla åkte hem till sig. Eller i alla fall, jag, Henrik, Frisk och Björn. Tjejerna drog till en bögklubb, vilket killarna inte ville! Men jag och Henrik hade en grym kväll sen hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0