Action babe!!

Idag har det varit en helt vanlig dag på jobbet. Men precis när jag slutade så vart det lite action. Brandlarmet gick precis då jag bytt om.. Sådär lagom roligt när det är på ett sjukhus. Och jag som alla andra som slutade då fortsatte ut mot dörrarna för att åka hem.. Schysst va?!

I söndags var jag, henrik och hans morfar ute och käkade på en resturang som heter Minerva. GRYMT BRA! Tog med kameran men glömde tyvärr att fota.. Så vart några foton när jag kom hem ist. Ni får väll roa er med det ;)

Mina nyköpte stövlar!

mitt favvo halsband har gått sönder :( så just nu bär jag detta..


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför köper du så mycket bebisgrejer? är du gravid?

2010-09-29 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0