Kvällen med Elin

Vi hade en super mysig kväll då vi mest bara satt och snackade och kollade igenom gamla bilder från då vi bodde ihop och tog hand tvillinarna. Gud vad jag längtar tillbaka.. På lördag är det kalas för dom då dom nu fyller sex år... Fattar inte vart tiden har försvunnit.

Vart verkligen förvånad när jag såg hur små vi var(jag och Elin) och ändå var vi så pass duktiga och tog hand om barnen dag som natt! Eller ja, jag tog dom på natten Elin sov som en gris haha. (mer bilder från den tiden lägger jag upp snart).

Jag saknar värmen från när dom låg på magen och sov på en, jag saknar att känna bebisdoften, jag saknar till och med att vakna till deras skrik på natten och tvingas upp och göra välling..






Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh

Men gud så fina kort på er när ni va små! :) Blir alldeles varm när ja läser det. Är de dina syskon?



Angående poledance - hellyeah! :D Ja måste fortsätta, va så förbannat roligt. Krama!

2010-09-13 @ 12:48:20
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0