Uppdatering

Jisus vad jag är sämst! Men jag har varken haft lust eller ork att skriva något på bloggen. Eller det är snarare så att jag har haft fullt upp med annat! Så förlåt mig, ska verkligen försöka bättra mig. Kul att ni alla läsare är kvar iaf trots min dåliga uppdatering! :)

Nu i dagarna har jag roat mig med allt möjligt smått och gott.

Jag har varit på jobbintervju på förlossningen, ganska säker på att jag kommer få jobbet men kommer nog tacka nej... Man kan ju undra om jag har slagit i huvudet..!! Men jag trivs så bra där jag är nu. Men vi får se.

Här om dagen var jag och Henrik var på middag hemma hos Sandra och Fredrik, det var så mysigt! Sen träffade jag Sandra igår och SHOPPA gärnet! (Jag ska sätta upp bilder sen. Hinner inte nu för det är en jäkla massa ;) )

Och i tisdags hade vi en liten kräft skiva här hemma bara jag, henrik och hans kompis. 

Så nu vet ni lite om vad jag har haft för mig. Vi hörs ikväll eller imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0