Imorgon är en läskig dag..

Imorgon ska jag ta ett prov som jag oroat mig för bra länge. Antigen kommer det bli en stor lättnad eller så kommer det försändra hela mitt liv.

Om en vecka får jag svar så då får vi se åt vilket håll framtiden tar mig.

Jag är ruskigt rädd. Jag vet att man inte ska måla faan på väggen, men det är svårt. Efter en veckas konstant huvudvärk, lite sömn och känslor som går upp och ner så känns det faktiskt riktigt skönt att det äntligen är dags, trots att jag egentligen inte vill veta vad provet kommer säga.

Just nu önskar jag att precis innan jag får svar på provet vaknar upp och inser att detta bara är dröm.

Men jag tänker positivt och hoppas att jag bara har varit dum som oroat mig i onödan :)

Denna vecka kommer nog vara den längsta i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0