läkaren imorgon igen

Idag gick det jätte bra. Svar får jag om 3-6 veckor. Ska till läkaren imorgon igen och göra en annan undersökning som troligtvis kommer göra ruskigt ont.. Men jag vill bara få det överstökat :)

Ikväll var vi uppe hos grannen och hälsade på som precis har fått barn. Han är bara 2 dagar. Super söt liten kille!

Idag fick jag en jätte fin present från en kollega, tack snälla Sofie. Du är så fin och omtänksam!


Nu kommer jag inte uppdatera bloggen fören nästa vecka troligtvis. Men kanske hinner lägga in nått inlägg. Vi får se! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: tanja

vad är de som har hänt dig? vad för undersökningar? berätta <3<3

2011-04-25 @ 14:28:26
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0