varför ska det vara så svårt..

Jag fattar inte varför vissa saker ska vara så svårt, som att tillexempel ringa och boka en läkar tid eller som jag just nu, jag måste boka en tid FORT till ungdomsmottagningen men ändå blir det inte av... Har snart gått en vecka :S Åh hatar att ha ångest! Det kan ju inte vara så svårt att ta mobilen och ringa ett jäkla samtal, men jooo.. 

Inte nog med att jag sitter hemma och har ångest över att jag inte bokat tid till ungdomsmottagningen utan jag är även hemma sjuk. Jag kommer nog slå världsrekord i att ha åkt på mest förskylningar som tjugoåring.... Kan jag få köpa ett nytt immunförsvar?!!!

Tack o godnatt! Nu ska jag lägga mig och vila igen för febern börjar komma tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0