Välkommen till mitt jobb..

Då var denna fredag avklarad. Jag vill bara gå och lägga mig nu och glömma denna dag. Har varit en hemsk dag på jobbet, massor att göra och virriga patienter.

Har torkat massa skit och spyor på jobbet idag. Den ena patienten är mer förvirrad än den andra.. När jag precis börjat få koll så sitationen och börjar känna ett lugn så får jag syn på att en av mina tanter har gått in i sköljen (smutsrummet), tagit en filt och lindat in sig i och tyckte tydligen det var väldigt skönt, men grejen var den att filten var dränkt i spya från en annan patient.... Och så började allt jobb om igen!!

Men nu är jag hemma så nu kan jag pusta ut!

Efter denna dag känner jag att jag aldig vill komma till jobbet igen.

God natt / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0