Av alla människor.... var det du

som ljög mig rakt upp i ansiktet. Jag minns dina ord som att du sa det precis nu i denna stund..

Här om dagen fick jag höra en sak som jag gått o grubblat över i några år. En stor sten lättade från mitt hjärta, även om jag hade önskat att dom orden INTE var sanna.. För en sekund kände jag mig lättad. Men nu känner jag mig bara förbannad och jävligt blåst..

Du ljög mig rakt upp i ansiktet.. Men det är inte det som sårar, utan det som sårar mig mest är att det var DU av alla människor..

Det har satt större spår än du tror.
. MEN.... sanningen är den att jag behöver dig, för du är fortfarande min bästa vän.. Tro det eller ej. Det värsta är att om jag hade gjort samma sak mot dig hade du aldrig någonsin pratat med mig igen...




Kommentarer
Postat av: nonym

Vem pratar du om? är det mig? vad är första bokstaven i namnet på den som du pratar om?

2011-03-02 @ 21:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0