En sida jag inte visste jag hade..

Sista tiden har jag kommit in i någon slags pedant kris. Jag måste verkligen ha det städat hemma.. Så varje dag plockar jag och städar vilket jag ALDRIG gjort tidigare. Men jag klagar inte :) Trivs riktigt bra med att städa och fixa.

Efter jobbet sätter jag mig i soffan och tänker att jag ska ta det lugnt och vila men ist känner jag världens ångest av att se att det tex ligger leksaker på golvet eller att det ligger ett papper på bordet. Jag kan bara inte koppla av om det är rörigt hemma. Men det är verkligen skönt nu när man fått ordning på allt att komma hem till en skinande lägenhet och bara kunna koppla av.

Henrik tvättar, jag städar och så lagar vi mat tillsammans, det kallas teamwork. Jag har världens underbarste man!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0