Hemma sjuk..


Ja vad säger man. Man kan ju i alla fall konstatera att jag har världens sämsta imunförsvar. FAAN. Har känt nu i två dagar att det har varit något på g. Och ja nu sitter jag här hemma, snorig, feber, ont i kroppen, nyser.. ja ni vet ju hur det är att vara förkyld..  Känner mig helt färdig.

Så idag roar jag mig med att sitta framför datorn och planerar att bara ta det lugnt resten av kvällen. Har iofs lagt i lite slingor idag innan jag skulle duscha. Vart helt okej, inte så stor skillnad. Men vad gör man inte för att hålla sig sysselsatt. Hatar att ligga sjuk. Nu ska jag nog fixa naglarna. Sen lägga mig under täcket och titta på film.

Det var allt från mig.. Återkommer imorgon! Morsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0