Var har jag varit?!

Ja det är en fråga jag ställer mig just nu, var fan har jag varit all denna tid?

Jag känner mig just nu som en väldigt dålig människa/vän, ja kalla det vad ni vill... Det har hänt massa saker och jag vet absolut ingenting om någonting.... Var har jag hållt hus när allt detta skett?

Jag ligger verkligen efter i uppdateringen av vad som sker runt omkring mig med vänner och familj.. Kan man ha mer ångest? HERREGUD är allt jag har att säga just nu!

För det första fick jag reda på att en vän är gravid och är beräknad att föda den 29e april (dock fick hon reda på det när hon var i 6e månaden). Men hur kan jag ha missat en sån sak? eller tex att en annan vän stack utomlands i JANUARI och ska va borta ända till MARS! Åh jag måste försöka ägna lite mer tid åt vännerna. För det här känns verkligen inte bra......!

Förlåt mig!

Allt jag har att säga just nu är herregud, för jag är typ i chocktillstånd. Jag fattar ingenting! Var har jag gömt mig när allt detta hänt? Nu måste jag smälta tankarna.. Vi får höras sen ist.

Tack o hej!! :)

Kommentarer
Postat av: ELIN

Jag tränar på Bromma Träningscenter med fotbollen :)!! <3

2011-02-28 @ 18:36:38
URL: http://ellapellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0