Jag blir TOKIG!

URSÄKTA! Men jag är så jävla irriterad!

Igår var jag och Henrik ute och käkade, hade en super mysig kväll. När vi kommer hem är klockan vid nio och gubbarna som håller på med stambyte i huset bredvid höll fortfarande på att banka och imorse vaknade jag och Henrik klockan kvart i 8 av att de jävlarna borrade. Blev livrädd. Det låter precis som att de står i vårat hem och river hela lägenheten. JISUS!!!

Jag som ville ha sovmorgon. Har jobbat jätte mycket sista tiden och ska äntligen få vara ledig men om dom kommer väcka mig varje morgon med den där jävla borren kommer jag bli TOKIG. Har verkligen lust att gå dit och ta sönder maskinen ;) Jag förstår ju att det måste göras men det går ju inte ens att titta på tv för man hör inte ett jävla ljud. Så just nu sitter jag med hörlurar på mig på högsta volym och lyssnar på musik. AH. Det värsta är ju att jag vet att det kommer hålla på såhär ett tag framöver.


Jaja, nu ska jag föröka bli glad igen. Får väll försöka ta mig ut på nått äventyr så jag slipper höra allt bankande och borrande.

Idag ska Henrik få en överraskning. Får hoppas att han blir glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0