Provsmakning och träning

Idag har jag jobbat men åkte lite tidigare från jobbet för att jag skulle åka och provsmaka lättdrycker, så fick man sig en liten slant extra också!

Igår gick jag och älsklingen till simhallen och simmade ett antal längder. Så några kalorier har vi nog blivit av med :) Hade tänkt att jag skulle ta ett body pump pass idag också men jag är heeelt slut. Dessutom är jag lite av en tids optimist.. Hade både tänkt läga middag(väntar på hemkörning av matkasse), träna och övningsköra.. Det kör nog ihop sig lite, tiden räcker inte till......

Imorgon firar jag och Henrik 3 år tillsammans. Så någon uppdatering då är nog inte att hoppas på. Ska spendera ALL min tid med älskling imorrn. Men vi får väll se. Vi har inte riktigt bestämt oss vad vi ska hitta på.

See you later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0