midsommarafton

firades med några i familjen. Bortsett från massa lek och bus så blev det även Pizza, glass och massa jordgubbar . Hade en super mysig dag. Jag och älsklingen tog barnen på en liten promenad senare under kvällen. Dom SKULLE bara ut och gå, trots att dom knappt orkade hålla sig vakna... Vilket märkes på vägen hem.

Jennifer var lite blyg då det gällde Henrik medan Ricky hade funnit sin favorit.

Jag: Ska du hålla mig i handen gubben?
Ricky - Aa, jag vill hålla Henjik i handen osså!


Det värmde i hjärtat! :)

Lillplutten hade satt skorna på fel fot. Så gulligt.


Men lillskruttan blev så trött så tillslut ville hon rida på Henriks rygg. Hon var så trött så ögonen ibland åkte ihop då hon låg där på ryggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0